onsdag 23. september 2009

Viasat.

Skuffet altså, har vært viasat abbonement ei god stund nå, men må si at jeg er utrooolig skuffa over at mine to favorittkanaler brått forsvant fra abbonementet. (selv om det har økt i pris. :P) Så da har jeg bare en haug med kanaler som vi ser temmelig lite på. Alexander ser jo stort sett aldri påtv, han har nok med å produsere musikk. Så da er det bare meg og eldste frøken. De tingene hun ser på får man stort sett kjøpt på dvd og de sender jo det samme om og om igjen. Hele greia endte da med at jeg sendte en mail til viasat og har bedt om å få sagt opp. Heretter blir tv'n brukt til kjøpte filmer, tv-serier og barnefilmer osv. på dvd. Må vel krangle litt med NRK etterhvert også da, nå er det jo faktisk slik at man skal slippe lisens om man ikke bruker tv'en til annet en dvd, men har hørt rykter om at det ikke er bare bare å få sagt opp. (Veldig overrasket over den gitt...) Har regnet ut at tilsammen koster det jeg har nå (som jeg da knapt ser på) nesten 6500kr i året! Kan kjøpe EN del filmer, serier osv. for den prisen.

Ellers har jeg vært på en liten nettshopping runde, farlig, farlig. Slenger opp et par linker jeg er glad i for shopping. Er julegavene jeg har begynt med da, så samvittigheten gnager ikke så hardt selv om det går noen kroner. ;)

Her har jeg begynt :

CDON.COM
Sparkjøp
Netthandelen

Har ofte handlet mye på Komplett også...
Skal fortsatt ikke si noe om hva jeg har handlet, da det er snakk om jul! ;) men dere kan jo gjette litt om dere vil! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar