fredag 25. september 2009

Bilder av den "vanlige" pc-en også..



Har jo egentlig en temmelig fancy normal pc også, fikk den av min kjære til bursdagen i 2007.
Er toweret som er mest fancy. Ønska meg det lenge. Tror det kosta mest også faktisk. Lekkert blomstermotiv med swarowski krystaller.

Litt spesifikasjoner for mitt blomstrete vidunder. :P

Som jeg skrev sist, så huska jeg ikke spesifikasjonene (og gadd ikke sjekke), siden den er et par år gammel trodde jeg ikke det var bra faktisk! Mangler bare et heftig skjermkort, så jeg kan KOSE meg med Sims 3.. ( tusen takk Mia!) Burde kjøre ganske smooth da. Jeg får skrive det opp på ønskelista til jul, kanskje noen føler for å gi meg DETTE f.eks. ;) Tas i mot med takk. :P Jeg er ikke rask med å fylle harddisken min heller, har en 500 gb disk og har fortsatt 320 gb ledig. Så pcen skal nok holde noen år til, nå får den jo litt avlastning av mini laptopen også.

2 kommentarer:

  1. kategori nerding...? og du snurrer en hårlokk rundt fingern, blåser tyggisboble og sier "Nææææ jeg veit ikke hva som er inni harddisken jeg, men seeee de søøøte krystallene a!" Marthe da! *humre*

    SvarSlett
  2. Hahahaa, frøken morsom. ;) Jeg orka ikke sjekke specs akkurat da,den er jo et par år gammal, så det er sikkert ikke så spennende å vite og HARDISKEN .. omg, nå må du ikke dra det så langt da. :) *fårvondtlanginnisjela* :P

    SvarSlett