lørdag 26. september 2009

Føler meg bra!

Fått unna dagens økt, så denne skal inn i treningsdagboka som vanlig. :) Begynte med 35 min. på crosstraineren, så en minirunde på romaskina, 1500 meter. Så ble det litt tøying og situps. Endte opp på sykkelen som jeg ofte gjør og sykla skikkelig i 25 minutter. Go' og svett!

En ting jeg syns er merkelig og litt irriterende når jeg er på trening, er alle menneskene som er der og gjør elendig innsats. Jeg mener, når man først kommer seg dit, bør man jo trå til litt for å få noe ut av treninga. Mange har bare skravler, surrer rundt og har ikke ei svetteperle noe sted når de er ferdig med liksom treningsøkta si. Dette har forundret meg i langt tid.

Så folkens, oppfordring, når dere først er på trening, gjør en innsats, og da bare for deres egen del! :)

3 kommentarer:

  1. Det beste er når folk tar heisen to etasjer. for å trene......

    SvarSlett
  2. hehe ja jeg er så enig så enig Marthe. Vi har noen flickor på elixia, som sikkert er der hver dag... men de er mer opptatt av å ta seg bra ut...og står forran speilet hele tiden. Trene har jeg ikke sett de gjort. hehe

    SvarSlett
  3. Ja, folk tar heisen, parkerer så nære som mulig. Tar RØYKEPAUSE, det er det verste jeg har sett. Sminker seg og ordner håret. Er jålete av meg jeg altså, MEN det får være grenser. Man går på trening for å svette. ;) Trenger ikke sminke da. (selvfølgelig, har man sminka seg før på dagen er det jo greit nok.) Har sett sånne folk alle steder jeg har trent i alle år egentlig. Har vært innom en del steder. Nautilus, Ixat, sats, Sarpsborg Sportsclub, Family Sportsclub.

    Svett og vær glad, det blir du sprek av! :D

    SvarSlett