fredag 25. september 2009

Endelig, fått meg min drømme "gadget" :D



Har sittet på nett mange kvelder og tittet på netbooks. Tenk så lettvint, handy liten pc man bare kan putte i håndveska! Som "cool light-weight nerd" (se test lenger nedi her, hehe..) så MÅ jeg jo ha en sånn. Bestilte fra komplett for to dager siden og i dag kom pakka i posten. Superlekker liten rosa sak. Nå trenger jeg aldri å sniklåne andres laptop når vi er på tur mer.

Sånn ser den ut :


Litt spesifikasjoner for de som er interessert :

imensjoner (BxDxH) 26.2 cm x 17.8 cm x 3.7 cm
Vekt 1.27 kg
Systemtype Netbook
Innebygde enheter Stereohøyttalere, trådløs LAN-antenne
Prosessor Intel Atom N270 / 1.6 GHz
Cache-minne 512 kB - L2 Cache
RAM 1 GB (installert) / 2 GB (maks.) - DDR2 SDRAM
Kortleser Ja
Harddisk 160 GB
Skjerm 10.1" TFT 1024 x 600 ( WSVGA )
Lydutgang Lydkort
Nettverkstilknytning Nettverksadapter - Ethernet, Fast Ethernet, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n (draft)

Ikke verst å få såpass i en så knøttliten laptop syns jeg. Skal kose meg med å konfigurere den litt og legge over litt ting jeg vil ha på den nå.

God helg folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar