onsdag 23. september 2009

Slitsom dag..

Småsjuke barn + litt trassalder = ikke alltid like greit. ;) menmen, da var det brått blitt kvelden og ungene er i seng. Da er det tid for "egotida" mi, nemlig trening! Bare meg selv i stillhet eller med musikk på ørene. Selv om man er utrolig glad i barna sine, så trenger man en time eller to for seg selv i blant. Nyter en liten tekopp før jeg drar dit, earl grey green tea en av mine store favoritter. Er forsåvidt stor fan av all slags grønn te. :) Anbefales!

Har fått satt en diger pitadeig også, så har jeg litt å sysle med når jeg kommer hjem, hehe.. (akkurat som om det er manko på det fra før av. :P) Så blir det vel en episode NCIS som vanlig, før det bærer i seng. Krysser fingre for at veslesnuppa skal sove litt i natt, etter at jeg løp oppe minst 10 ganger forrige natt.. *sliten*

Ønsker alle en god kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar