fredag 25. september 2009

Opp og hopp!

God morgen, ny dag, nye muligheter og snart helg. ;) Regner med at en del gleder seg til det. Hva skal du i helga? Jeg skal kose meg hjemme,og da poster jeg denne en gang til, siden jeg lurer på hva du skal....



Jeg lovte å si noe om filmen i går. Den var veldig spesiell, en del nakenhet, en ung og sensuell Angelina, som lurer den litt eldre Antonio Banderas trill rundt. Filmen er temmelig uforutsigbar, anbefales. Regner med at den faller i god smak hos spesielt gutta, med en sexy Angelina i lekre klær og en del uten. hehe.. Så hvis du skal se en film i kveld, kanskje det blir "Original Sin" ?

Nå skal jeg sette fart mot treningsenteret, blir godt å få unna dagens økt! :)

Ha en riktig god dag, så skrives vi senere...

3 kommentarer:

  1. Blir nesten litt huggærn av all den blogginga på en gang jeg, vet ikke hvor jeg skal begynne å lese? hehe. Her har man ingen spes planer i helga, kose seg og slappe av. Og ordne litt mer på barnerommet kanskje :)
    Gurimalla, du er flink til å trene!

    SvarSlett
  2. Hehe, sorry Camilla, fikk bare lyst til å gjøre en skikkelig innsats som blogger. :)Har liksom ikke hatt noen innom her på flere uker, så da bestemte jeg meg for å bli en smule mer aktiv! Og det ga resultater, hadde 93! besøkende her i går. Håper du får en fin helg, nyt tida, slapp av og kos deg, er vel ikke så lenge til du har en skikkelig "jobb å gjøre" så samle krefter. ;) God helg!

    SvarSlett
  3. Og angående trening, takk jeg prøver! :) lager litt dagbok her, for da MÅ jeg liksom være flink og følge opp. Liker det også da, håper på å se litt resultater etterhvert. Svangerskapskiloene sitter hardt denne gangen, hehe..

    SvarSlett