mandag 21. september 2009

Hårtips, MÅTTE få det ned..

før det gikk i glemmeboka. ;) Har lenge tenkt jeg skulle skrive om de fantastiske hårbørstene jeg bruker til mitt utrolig vanskelig hår. Denmanbrushes! - The hairdressers brush. Passer til alle slags hårtyper, tåler kjemikalier og holder i årevis. Den med få rader er perfekt til vanskelig, krøllete og tykt hår som mitt. Den klassiske D4 børsten passer for alt fra fint til normalt hår, bruker også den til mitt hår. (spørs hvor badhairday jeg har, hehe...)

Det er ikke så lett å få tak i disse børstene i Norge, ihvertfall ikke i området her jeg bor, så da kan man være lykkelig for at man har internett, denman har nemlig en fin webside som er enkel å bestille fra, børstene koster 1/3 del av den prisen man får de for her hjemme, men man må betale litt toll og frakt, allikevel blir det mye billigere. Så ønsker du deg en skikkelig kvalitetbørste som ikke sliter håret (den er laget i naturgummi og piggene har ikke knotter), så bør du investere i en slik en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar