fredag 25. september 2009

Dagens treningsøkt unnagjort!

Da var jeg ferdig med treninga for i dag, godt føles det! Ble først 25 minutt sykling som oppvarming. Så brukte jeg ca. 35-40 minutter på å gjøre forskjellige styrkeøvelser + litt tøying og situps.


Siden jeg først skriver MÅ det nevnes.. for noen dager siden var det null besøkende her..




I går var det ny rekord med 93 besøkende, (har ekskludert mine egne besøk selvfølgelig.) blir brått litt mer aktivitet når man gidder å skrive litt. Og nå skriver jeg jo i hytt og pine, hehe..

Blir spennende å se om denne stemmer :

ELSKER motigo.com sin counter, tusen tusen takk til den som tipsa meg, Mia eller Ingelin var det ikke en av dere? Den anbefales på det sterkeste, mye morsom statistikk for nerder innpå der. ;) Nå er det tid for lunsj, kommer tilbake senere i ettermiddag med en oppskrift som passer til helga!

Ha en riktig god fredag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar