torsdag 24. september 2009

Da havna man foran pc'n igjen..

Nyter tekoppen. ;) Det er noe jeg gjør hver eneste dag, men akkurat nå med litt sjokolade til, vet det er litt fyfy, men litt kos må man unne seg i blant. Slenger med et par sunne mattips under, så føler jeg meg litt bedre. ;)

Salat med fetaost, tomater, agurk, kidneybeans, løk, rapid og hjertesalat. Dressing : sitrondråper og litt olivenolje. Drysset med oregano. GOD sunn mat! Godt til hvilket som helst måltid i løpet av dagen og perfekt som tilbehør til både kjøtt. Spesielt kylling og lam.



Noe annet jeg kan spise seriøst HVER dag uten å bli lei er wraps, både vegetar og med kylling. :)
Sunn, god og fargerik mat på 5 minutter. (som dere ser er jeg litt i overkant glad i salsa, hehe..)


Så da helt tilslutt må jeg tipse om denne her...

Økologiske fullkornstortilla! Veldig gode og en del sunnere enn de vanlige tortillalefsene. Syns de smaker bedre enn den typiske hvetetortillaen. :)


Nå skal jeg la bloggen være en stund, skal ta meg en dusj og slappe av litt. Veslefrøkna mi sover og Alex og eldste er borte en tur. S T I L L E.. Litt godt. :) Så har jeg som mål å få unna "helgevasken" i ettermiddag. I kveld tenkte jeg å bli litt mer personlig, skal fortelle litt mer om mine interesser og komme med en ny oppskrift, er du interessert, kom innom! :)

Ha en riktig god ettermiddag alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar