tirsdag 22. september 2009

God kveld!

Ikke mye blogging på meg i dag gitt.. ;) Har stort sett vært på farten i hele dag. Begynte morran som vanlig med ungestell og litt husarbeid, så var det tid for lunsj hos ei venninne av meg. Kjempekoselig var det! Vi var seks småbarnsmødre med barn, mye lyd, moro og veldig hyggelig for både store og små. :) Etterpå ringte mannfolket og ba meg hente nye kontaktlinser som han hadde bestilt, så da ble det brått en tur nedom byen og litt shopping også. Endte opp på en shoppingtur med søstra mi tilslutt, kjøpte parkdress til eldstejenta mi, litt julegaveting, så jeg skal ikke skrive hva det var her i tilfelle noen snoker, hehe.. ;) og litt mat må man jo også ha. :P

Før jeg tar kvelden har jeg lyst til å dele denne med dere, fantatisk bra syns jeg! :)



Trodde aldri en "rock/metall" versjon av denne sangen kunne være SÅ bra. Impressed! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar