fredag 19. august 2011

Nå er det bare og vente..


Drømmecrosstraineren bestilt og jeg venter i spenning på hvor lang leveringstiden blir. Trenger den så fort som mulig, da jeg snart ikke har mulighet til å trene annet enn ganske sent på kveld heretter. Er jo ikke akkurat ei lita pakke dette her da, så jeg har bestilt levering på døra (kosta over 600 kr :P)...

Fikk en meget "personlig" mail, hehe, de liker tydeligvis den personlige stilen hos XXL, bare les litt av dette. ;) (måtte nesten le litt, var litt artig da.) :

"Tusen takk for din bestilling :)

Jeg skal gjøre mitt beste for at dette skal gå smertefritt og
at du får din pakke om noen få dager.

Vi plukker varer fra vårt sentrallager, internettlager og i enkelte tilfeller
et par butikker. Alt avhenger av hvor vi kan finne produktene i systemet. Hvis
jeg finner det jeg trenger her på sentrallageret, får jeg sendt en pakke til
deg i løpet av en virkedag eller to. Jeg og mine kolleger jobber fra 7-8 om
morgenen til cirka klokken 17-18 på ettermiddagen, alle hverdager. Hvis vi er
uheldige og jeg må hente noe fra en av butikkene våre, så må du beregne et par ekstra leveringsdager. Men det håper jeg du kan leve med.

Du vil få en beskjed fra meg når din ordre er hentet av Posten

Jeg håper du blir fornøyd med varene du har kjøpt fra oss, og jeg ønsker deg
velkommen tilbake neste gang du ønsker å kjøpe sportsvarer til markedets beste
priser.

Hilsen Kim og oss andre på lageret."

Så da får vi sjå da, hvor flinke Kim, lagergjengen og posten er. ;)

1 kommentar: