fredag 19. august 2011

God morgen! :)


Begynt morran med å få unna litt papirarbeid her, kjedelig men må desverre gjøres. ;) Nå er jeg veldig klar for neste uke og da skal jeg fortelle dere hvorfor. :D Gleder meg!!!

Sitter også og sikler på denne på XXL sport sine sider, har savnet crosstrainer veldig siden jeg sluttet på treningsenteret og føler at det definitivt er verdt noen tusenlapper å investere i en god crosstrainer.

Når jeg leser beskrivelsen føler jeg enda mer at den passer for meg og at den har god kvalitet :

Exerfit 580 Elliptical

Ellipsemaskin med ekstrem god treningsfølelse! Magnetisk motstandssystem med 16 motstandsnivåer. Computer med MP3 spiller og høyttalere, svinghjul på hele 9 kg, Computer med 5 funksjoner (hastighet, distanse, tid, kaloriforbruk, RPM og puls), håndpulsindikator, pulsbelte, transporthjul. Størrelsen på sykkelen er 130x78x163cm. Maks brukervekt er 135 kg.

Den koster jo 4449 kr så man bør jo få litt kvalitet for det. Det er jo faktisk mindre enn det man betaler på treningssenteret for ett år og siden jeg er fryktelig glad i å gå på crosstrainer vet jeg at den blir godt brukt. ;) Setter den like ved tven, så kan jeg se på en eller annen serie jeg er glad i eller høre god musikk mens jeg svir kcal! Må nok holde meg i skinnet med å bestille til neste uke, har nemlig bestemt meg for å ikke kjøpe flere ting på kreditt, nå skal alt betales unna istedenfor. *fornuftig* Dette året skal jeg bli mer økonomisk, lære mye nytt og forhåpentligvis svir jeg av noen kg på denne. ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar