søndag 28. august 2011

Shopping - Krølltang!


På fredag bestemte jeg meg for endelig å bruke opp gavekortene fra expert som jeg hadde liggende. ;) Så da stoppet jeg innom på vei hjem og brukte hele 2 minutt før jeg bestemte meg for å kjøpe denne som jeg fikk anbefalt av den blide, hyggelig mannen i kassa. :



Denne fantastiske krølltangen har vissnok 13 muligheter for å style håret, man kan nemlig bytte delen man styler med. Så da får vi se om jeg klarer å få orden på alt håret da. :) Hadde jo vært stas å kunne bruke dette til å gjøre seg litt festfin når det f.eks er helg. Kvaliteten virker ålreit og det er lett å skifte delene, så jeg har vel fått godt førsteintrykk av produktet. Skal nok legge ut et bilde når jeg har fått testet den på meg selv. ;)

Den kostet forøvrig ikke mer en 499,- , så jeg vil tro at den er verdt de kronene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar